Culturele koffieochtenden

Een maandelijkse ontmoeting met koffie of thee en een interessante presentatie.

elke eerste vrijdag van de maand, 10:00 uur

elke eerste vrijdag van de maand, 10:00 uur

Op iedere eerste vrijdag van de maand is er een Culturele koffieochtend, een bijeenkomst waarbij er gezellig met elkaar koffie wordt gedronken en waarbij een spreker een presentatie geeft over een interessant onderwerp.
Zo kwam de geschiedenis van Hillegersberg een aantal malen aan bod, maar ook volstrekt andere onderwerpen passeerden de revue.

Klik hier om te lezen wat er voor de eerstvolgende culturele koffieochtend is geprogrammeerd. Ook in FonteinkerkBerichten kunt u bijtijds zien welk onderwerp op stapel staat.

Van harte welkom!