Zaalverhuur voor diverse activiteiten

Bij De Fonteinkerk is het mogelijk om zalen te huren voor diverse activiteiten.
Denk hierbij aan vergaderingen, lezingen, cursussen, recepties en examens.

Wilt u een zaal huren bij ons? Vul dan ons aanvraagformulier in of neem telefonisch contact op.

Kerkzaal

De kerkzaal is op zondag altijd in gebruik voor minimaal 1 kerkdienst.
Op andere dagen is de kerkzaal te huur en bruikbaar voor bijvoorbeeld symposia en lezingen. De kerkzaal is ook geschikt voor repetities en uitvoeringen door koren, muzikanten en scholen.

De kerkzaal kent een vaste indeling met 150 stoelen. De schuifwand tussen de kerkzaal en de ontvangstruimte kan open en dicht. De gesloten kerkzaal is geluiddicht. Bij een open kerkzaal is het mogelijk het aantal stoelen uit te breiden tot maximaal 220.

De kerkzaal beschikt over de volgende faciliteiten:

• Audio en visuele ondersteuning op aanvraag
  • De verlichting is op vele manieren instelbaar
  • Het kerkorgel of de vleugel is te gebruiken na overleg en goedkeuring door de organisten van de Fonteinkerk

Riesmeijerzaal

De Riesmeijerzaal is geschikt voor bijeenkomsten tot ongeveer 60 personen. Denk hierbij aan workshops, kleinen symposia of gespreksgroepen en repetities door koren en muziekgroepen. De Riesmeijerzaal heeft aan 1 straatkant ramen met gordijnen. De zaal grenst met een glazenwand aan de centrale ontvangstruimte.

De indeling van deze zaal verandert regelmatig. We stemmen dit af op het gebruik. Mogelijke opstellingen zijn: U-vorm, carré, blok, theater, cabaret, bioscoop en zaal.

De Riesmeijerzaal beschikt over de volgende faciliteiten:

• Televisiescherm
  • Flipover

Mozart- / Beethovenzaal

De Mozart- / Beethovenzaal zijn bereikbaar met de trap of de lift. De wand binnen de ruimte kan worden gesloten waardoor de zaal in tweeën wordt gesplitst. Hierdoor kan je de Mozartzaal of Beethovenzaal ook los van elkaar reserveren.
Beide zalen (afzonderlijk) bieden ruimte aan maximaal 25 personen. De gecombineerde ruimte biedt plaats aan maximaal 40 personen.
De ruimte beschikt over een kleine keuken.

De Mozart- / Beethovenzaal beschikt over de volgende faciliteiten:

• Stroompotten voor stekkers
  • Wand die gesloten kan worden om twee zalen te creëren
  • Beschikking over een eigen keuken

Bachzaal

De Bachzaal is bereikbaar met de trap of de lift. De ruimte heeft geen inkijk. Deze ruimte biedt plaats aan maximaal 25 personen in een theateropstelling, maximaal 24 personen in een vergaderopstelling en maximaal 18 personen voor gym of yoga. Op de grond van deze ruimte ligt zachte vloerbedekking.

De Bachzaal beschikt over de volgende faciliteiten:

• Toegang tot een (gedeelde) vide met pantry

Händelzaal

De Händelzaal is bereikbaar met de trap of de lift. De ruimte heeft inkijk door de glazen tussenwand die grenst aan de vide met pantry. De Händelzaal heeft een vaste opstelling. Het is een vergaderruimte met tafels en stoelen voor maximaal 10 personen. Deze zaal heeft een harde vloer.

De Händelzaal beschikt over de volgende faciliteiten:

• Verrijdbaar televisiescherm
  • Toegang tot een (gedeelde) vide met pantry
Zaalverhuur

Zaal aanvraagformulier

Wilt u een zaal huren bij ons?
Vul dan ons aanvraagformulier in of neem telefonisch contact op via 010 418 2095.

Onjuiste invoer
Ongeldige invoer