Kliederkerk

In Kliederkerk ontdekken we op een actieve en creatieve manier samen een bijbels verhaal of thema.

Benieuwd naar de andere activiteiten die op de agenda staan?

Waar:

Fonteinkerk

Wanneer:

zondag 2 juni, 16.00 uur

Contact:

Fonteinkerk
zondag 2 juni, 16.00 uur

Op zondagmiddag 19 november (en op zondagmiddag 2 juni) vieren we Kliederkerk in de Fonteinkerk. We ontdekken samen op een actieve en creatieve manier een bijbels verhaal of thema.
We knutselen, spelen, vieren en eten met elkaar. Kliederkerk draait om jonge gezinnen, maar is tegelijk geschikt voor alle leeftijden. Al twee keer eerder deden we er ervaring mee op en we gaan door! Want Kliederkerk geeft energie en zorgt voor veel plezier.

Doe je ook mee? En op welke manier wil je graag bijdragen? Want juist vanuit de organisatie, voorbereiding en begeleiding, kunnen we met elkaar, van Kliederkerk iets moois maken.