Lees- en filmkring

In deze kring bespreken we dit keer de film The Whale van Darren Aronofsky uit 2022

Benieuwd naar de andere activiteiten die op de agenda staan?

Waar:

Fonteinkerk

Wanneer:

woensdag 15 mei, 19.30 uur

Contact:

Fonteinkerk
woensdag 15 mei, 19.30 uur

Op woensdag 15 mei bespreken we de film The Whale (2022) van Darren Aronofsky.

Over de film
Charlie, een leraar Engels, heeft ernstig overgewicht en lijkt alles in zijn leven te zijn kwijtgeraakt. Toch probeert hij vol hoop, het contact met zijn 17-jarige dochter Ellie te herstellen. We ontdekken hoe Charlie zo geworden is en toch hoopt een vader voor zijn dochter te kunnen zijn.

Met Brendan Fraser, Sadie Sink en Hong Chau.

Omdat de film bijna 2 uur duurt starten we graag op tijd (19.30), zodat er ook nog tijd is voor bespreking.

Heeft u interesse voor deze kring, kom dan een keer om een avond mee te maken. Wij zijn blij met nieuwe deelnemers.
U mag natuurlijk ook incidenteel een keer komen als een film of boek u bijzonder aanspreekt.

Meer info? Zie het programmaboekje "Wat gaan we doen?" of klik op de link (zie blz. 12).