Samen eten

Maandelijks is er Samen eten, dé gelegenheid om elkaar te ontmoeten en te praten over (minder) serieuze zaken.

vrijdag 17 mei, 18.00 uur (inloop vanaf 17.30)

vrijdag 17 mei, 18.00 uur (inloop vanaf 17.30)

Waar is het mogelijk om elkaar beter te ontmoeten dan met een maaltijd waar op een ontspannen manier gepraat kan worden over serieuze of minder serieuze zaken? Elke maand doen we dat; met steeds zo’n 30-40 mensen in de Fonteinkerk; ’s middags met een paar mensen koken en ’s avonds eten.

Iedereen (en de buurman en buurvrouw) mag meedoen: oud, jong, alleengaand, deel van een gezin, niemand uitgezonderd.
Bel, whatsapp of mail Maurice Dykstra van tevoren zodat we – in verband met de boodschappen – weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen.
Van harte uitgenodigd!