Koffiedrinken met de Bergkapelgroep

Elke laatste donderdag van de maand is er koffie en gelegenheid om gezellig bij te praten.

elke laatste donderdag van de maand, 10.00 uur

elke laatste donderdag van de maand, 10.00 uur

Iedere laatste donderdag van de maand bent u welkom bij de koffieochtend van de Bergkapel. Van 10 tot 12 uur staat de koffie klaar en is er gelegenheid om elkaar te ontmoeten en bij te praten.

Data en tijd: elke laatste donderdag van de maand (maar het kan ook weleens een week eerder zijn); van 10.00 tot 12.00 uur