Ds. Petra van der Burg neemt beroep Fonteinkerk aan

19 november 2023

Tot vreugde van de wijkgemeente Fonteinkerk heeft ds. Petra van der Burg het beroep, dat de wijkgemeente op haar uitbracht, aangenomen. Zij zal een aanstelling als predikant voor 50 % krijgen. Met haar komst zal het predikantenteam voor de Fonteinkerk weer compleet zijn. Naast ds. Petra van der Burg, die vooral pastorale taken op zich zal nemen, is ds. Ruben Schep, die zich vooral op jeugd en jong-volwassenen richt, werkzaam in de Fonteinkerk.
Ds. Van der Burg zal in de kerkdienst van zondag 7 januari 2024 intrede doen.

Op dit moment is ds. Lourens de Jong nog werkzaam in de Fonteinkerk. Hij gaat op 10 december aanstaande met emeritaat  en neemt op die dag afscheid in een kerkdienst die om 15.00 uur in de Fonteinkerk begint.
Met de komst van ds. Van der Burg is de vacature die in december ontstaat door het afscheid van ds. De Jong weer ingevuld.

19 november 2023