Fonteinkerk en andere kerken na corona weer open

24 maart 2022

Gelukkig zijn de corona-maatregelen weer grotendeels ingetrokken. We zijn blij, dat in de kerken, ook in de Fonteinkerk, vrijwel geen beperkingen meer gelden. Alleen de basisregels blijven van kracht.

Blijf thuis als u klachten hebt, nies of hoest in uw elleboog, was uw handen regelmatig. Wie na twee jaar coronabeperkingen de sfeer in de kerk weer wil proeven kan dit filmpje bekijken..

De diensten vanuit de Fonteinkerk blijven we via www.kerkdienstgemist.nl uitzenden, maar gelukkig zijn de diensten sinds eind februari weer onbeperkt toegankelijk. Ook in de andere kerken van Rotterdam-Noordrand (Hillegondakerk, Oranjekerk, Goede Herderkerk, Open Hof Ommoord en Ontmoetingskerk) gelden geen beperkingen meer.

24 maart 2022